کاهش زمان بررسی های بهداشتی دامپزشکی برای ترخیص نهاده های دامی وارداتی به کشور

مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) گفت:  انجام بررسی‌های بهداشتی دامپزشکی برای ترخیص نهاده‌های دامی وارداتی به کشور ۵ روزه  است.

مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیرکل بنادر و دریانوردی و مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان از محل نگهداری و ترخیص کالا‌های اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)  بازدید کرد.

منصور بنیاب  مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی با بیان این که بندر نگین درخشانی در عرصه تجارت کشور و با توجه به ظرفیت‌های موجود باعث رونق اقتصادی کشور است، گفت: با تدابیر سرپرست وزرات جهاد کشاورزی و با هماهنگی‌های ایجاد شده در سطح کلان شاهد کاهش زمان ترخیص و هزینه نگهداری نهاده‌های دامی در این مجتمع بزرگ بندری کشور هستیم که نمونه این امر مهم، انجام بررسی‌های بهداشتی دامپزشکی برای ترخیص نهاده‌های دامی وارداتی به کشور در ۵ روز است.

او با بیان اینکه تسریع در ترخیص کالا‌های اساسی وارداتی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: سلامت و کیفیت کالا‌های اساسی به کشور نیز یکی از دغدغه‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور است و اطمینان از سلامت نهاده‌های دامی جهت مصرف دام و طیور بر عهده سازمان دامپزشکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.