نورافکن: قهرمان این فصل سپاهان است/ اهالی فوتبال از اتفاقات پشت پرده اطلاع دارند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر ما جایگاه اول را به دست نیاوریم باز هم می‌گویم سپاهان قهرمان شده است.

امیدنورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی ۵ بر صفر مقابل پیکان تهران اظهار کرد: در مسابقه با ملوان شل گرفتیم آن هم در حالی که همه چیز دست ما بود. قهرمان این فصل سپاهان اصفهان است. ما خیلی خوب بازی کردیم. در بازی امشب از دقیقه ۷۵ تا ۹۰ می‌توانستیم یکی، ۲ گل دیگر به پیکان بزنیم فوق‌العاده هجومی بودیم، چون به برد نیاز داشتیم سه امتیاز را گرفتیم.

او افزود: ۲ ماه پیش هم پیش‌بینی کردم قهرمانی در این فصل به هفته پایانی کشیده می‌شود و همین طور هم شد. مقابل مس کرمان می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

نورافکن درباره اینکه بازی با مس کرمان بسیار سخت است گفت: بازی حساسیت بالایی دارد البته هیچ مسابقه‌ای در لیگ آسان نیست. ما مقابل ملوان آخر بازی را شل گرفتیم و نتیجه عوض شد. ما شایسته قهرمانی در این فصل هستیم و سپاهان قهرمان این فصل است.

او درباره اینکه معتقد است سپاهان هفته آخر قهرمان می‌شود گفت: امیدوارم همین طور باشد، اما اگر ما جایگاه اول را به دست نیاوریم باز هم می‌گویم سپاهان قهرمان شده است و اهالی فوتبال و تماشاگر  که فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند پشت پرده چه چیز‌هایی می‌گذرد.

او درباره اینکه گل‌های خوبی در این هفته‌ها زده است گفت: من تمرینات خوبی انجام می‌دهم و برنامه‌ریزی و زندگی خوبی هم دارم همواره مسئولیت پذیر ورزش می‌کنم و امیدوارم این راه را ادامه بدهم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
آررررررره . بازی با پیکان دیدیم یه پنالتی کشکی برای شما و یک اخراج کشک تر بازیکن حریف . داور خوب به شما حال داد. باید هم بگی قهرمان این فصل سپاهان هست . آفرین با همین فرمون برو جانم برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مهم اینه که بعد اون پنالتی 4 تا گل دیگه هم زدیم.
با پنالتی اهدایی داور مثل بعضیاااا بازی رو نبردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مهم اینه که با پنالتی اهدایی داور بازی رو نبردیم مثل پرسپولیس
و چهارتا گل دیگه هم زدیم
آخرین اخبار