سنت ازدواج حرکت ارزشمند فرهنگی و اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان از ازدواج به عنوان برطرف‌کننده مشکلات یاد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز امروز در مصلی بقیه الاعظم این شهر گغت: عالی‌ترین نوع ازدواج همین ازدواج دانشجویی است که کم هزینه و آسان است.


او  خطاب به زوج‌های جوان گفت: اگر توقعات بی جا را کنار بگذارید، محبت و مودت به زندگی شما سرازیر می‌شود که همین اساس حفظ زندگی در چارچوب عشق و علاقه است.


امام جمعه کاشان  تاکید کرد: ازدواج باعث ثبات و امنیت اجتماعی می‌شود و اگر به درستی انجام شود تمام مشکلات جامعه مرتفع می‌شود، لذا شایسته است همه ما این امر مقدس را تبلیغ کنیم و همگان کمک به ترویج آن داشته باشند.
خطیب جمعه کاشان گفت: بازدارندگی در بخش اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی را باید جدی بگیریم تا استقلال و قدرت کشورحفظ شود.


او تاکید کرد: در صحنه بین الملل باید توجه داشته باشیم که اگه بخواهیم استقلال و قدرتمندمان حفظ شود، بازدارندگی در بخش اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی را باید جدی بگیریم و برنامه‌های قوی تری داشته باشیم.


امام جمعه کاشان همچنین به جنگ نا برابرفلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد توان وحجم بالای دفاع مردم مظلوم فلسطین دربرابر صهیونیست‌ها بسیار ستودنی است و پیروزی آن‌ها نزدیک است و پرچم پیروزی را در سراسر جهان به اهتزاز در خواهند آورد .


نماینده، ولی فقیه در منطقه کاشان بر لزوم تشکیل کمیته علمی و پژوهش به منظور شناسایی آثار علمی، دینی و تبلیغی کنگره بین المللی امام زاده علی بن امام محمد باقر (ع) تأکید کرد و یادآور شد: این کمیته باید بررسی‌های لازم برای انتشار آثار و احادیث آن حضرت در زمینه‌هایی، چون اقامه نماز جمعه، تبلیغ معارف دین، اجرای حدود، سیاست و حکومت را به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.