هاکان دمیر گزینه اول تیم ملی بسکتبال است

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: در حال توافق نهایی با هاکان دمیر مربی تیم ملی ترکیه و سرمربی مانیسا در سوپر لیگ بسکتبال این کشور هستیم و با امضای این قرارداد، اطلاعات بیشتر در اختیار هواداران بسکتبال قرار خواهد گرفت.

  دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه مذاکره با گزینه نهایی تیم ملی بسکتبال ادامه دارد گفت: در حال توافق نهایی با هاکان دمیر مربی تیم ملی ترکیه و سرمربی مانیسا در سوپر لیگ بسکتبال این کشور هستیم و با امضای این قرارداد، اطلاعات بیشتر در اختیار هواداران بسکتبال قرار خواهد گرفت.

محسن معزی‌فر دبیر فدراسیون بسکتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی بسکتبال در تهران تاکید کرد: این جام شب گذشته وارد تهران شد و قرار است در ۳۲ کشوری که موفق به حضور در این رویداد شده‌اند طبق برنامه فیبا رونمایی شود.

وی ادامه داد: مراسم طبق پروتکل‌های فیبا انجام شده و خواهد شد و قرار است این جام در تهران و اصفهان و در اماکن تاریخی و مذهبی به نمایش درآید که در ایران نیز طبق برنامه اعلام شده از سوی فیبا رونمایی خواهد شد.

او در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی بسکتبال هم گفت: پس از پنجره ششم این دغدغه را داشتیم که کادر فنی باید تقویت شود و پس از بحث‌های فنی و مذاکره با کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که باید در جام‌جهانی از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

معزی‌فر تاکید کرد: در این راه از سرمربی اسبق و دستیار او برنامه‌ها گرفتیم، البته تا حدودی موضوع سکاندار تیم ملی بسکتبال نهایی شده و طی دو تا سه روز آینده این موضوع به جمع‌بندی خواهد رسید. ما این فرصت را باید داشته باشیم تا یک قرارداد خوب و بی‌نقص را به امضا برسانیم تا در آینده بابت مسایل مختلف دچار مشکل نشویم.

وی در مورد سعید ارمغانی و شرایط فعالیت او در بسکتبال ایران هم خاطر نشان کرد: اولویت اول ما سرمربی گذشته بود چرا که سعید ارمغانی زحمات بسیاری برای تیم ملی کشید و در زمانی که نیاز بود خیلی کمک فدراسیون کرد. تمایل داریم با او همچنان همکاری داشته و به نوعی از دانش او بهره‌مند شویم، اما در خصوص بچیروویچ مذاکرات خوب پیش نرفته و به احتمال زیاد در خدمت او نخواهیم بود.

گفتنی است چند روز پیش سایت فدراسیون بسکتبال ترکیه در خبری از توافق بین فدراسیون ایران و هاکان دمیر مربی تیم ملی این کشور خبر داد و نوشت: او سابقه کار و فعالیت در کشور‌های سوئیس، رومانی و تیم بسکتبال فنرباغچه ترکیه را در کارنامه دارد و نسبت به درخواست مسوولان ایران واکنش مثبت داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار