برپایی جشنواره فوتبال پایه مازندران

جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال مازندران در ساری برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: با توجه به تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز May ۱۵ مصادف با ۲۵ اردیبهشت ماه را روز فوتبال پایه اعلام کرد، جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال مازندران در شهرستان ساری برگزار شد.

او افزود: این جشنواره با حضور ۲۰ تیم از سراسر استان در مجموعه ورزشی باشگاه پدیده ساری برگزار شد و استعدادیابان کمیته جوانان هیات فوتبال مازندران نیز تمامی بازیکنان حاضر در این جشنواره را مورد ارزیابی قرار دادند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در آئین گشایش این جشنواره گفت: با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و به مناسبت روز جهانی رده پایه در این مکان دور هم جمع شده ایم تا ضمن گرامیداشت این روز شاهد درخشش پسران عزیز استان مازندران باشیم.

او افزود: رده‌های پایه در هر رشته ورزشی انبار و توشه ادامه راه آن ورزش هستند قطعا در فوتبال این موضوع بیش از دیگر رشته‌ها نمود دارد و امیدواریم تا جوانان و نوجوانان استان مازندران آینده درخشانی را برای فوتبال مازندران رقم بزنند.

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: استعدادیابان هیات فوتبال مازندران باید با دقت نظر و حساسیت خاصی رده‌های پایه فوتبال مازندران را زیر نظر بگیرند تا بهترین انتخاب‌ها برای ارتقای سطح رده‌های پایه فوتبال مازندران اتفاق بیافتد.

رحیم درزی خلردی افزود: برگزاری جشنواره امروز به همراه خانواده‌های بازیکنان حاضر در این رویداد اتفاقی زیبا و شور و نشاط خوبی را رقم زد که امیدواریم در آینده باز هم شاهد برگزاری چنین جشنواره‌هایی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.