مهلت شرکت در همایش رهیافت‌های نوین سوادآموزی تمدید شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تمدید زمان ارسال آثار به همایش بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی خبر داد.

حمزه باقری گفت: نخستین فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید با هدف بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات فرهیختگان و اندیشمندان مجموعه‌های دانش‌بنیان ، استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان برگزار می‌شود.

او افزود: مهلت ارسال آثار به فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی تا تیرماه امسال تمدید شد و علاقمندان می‌توانند در رابطه با موضوعات این فرخوان شرکت کنند و آثار خویش را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

باقری نژاد، مردمی سازی امر سواد آموزی در اجرای تکلیف الهی را مهم‌ترین هدف امام در پیام تأسیس سواد آموزی عنوان کرد و ادامه داد: فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی «ره» در این فرایند معلم ، مبلغ، امام جمعه، مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش پرورش و دولت مسئول هستند و باید مشارکت داشته باشند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زمان گذر از سواد پایه و سواد خواندن و نوشتن فرا رسیده است، اضافه کرد: در عصر ارتباطات و دانایی نیازمند ارائه تعاریف جدیدی از مقوله سواد آموزی هستیم که در همین راستا فراخوان رهیافت‌های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.