️اصرار نتانیاهو به برگزاری راهپیمایی پرچم با وجود تنش‌های امنیتی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور برگزاری راهپیمایی پرچم در ۱۵ ماه مه جاری بر اساس برنامه ریزی‌های مرسوم هر ساله را صادر کرد.

 روزنامه "اسرائیل هیوم" اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور برگزاری راهپیمایی پرچم در ۱۵ ماه مه جاری بر اساس برنامه ریزی‌های مرسوم هر ساله را صادر کرده و خواستار اطلاع رسانی در این خصوص در کمترین زمان ممکن شده است.

با وجود تنش‌های امنیتی بر اساس سندی که در نشست روز سه شنبه کابینه امنیتی مورد بررسی قرار گرفته آمده: مساله به یک تصمیم دراماتیک مربوط نیست بلکه ادامه آن چیزی است که در اسرائیل جریان دارد ... همچنین راهپیمایی پرچم بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده برگزار می‌شود.

ارزیابی نهاد‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و همچنین مقامات سیاسی این رژیم حاکی از آن است که این راهپیمایی با وجود درگیری با نوار غزه در قالب مرسوم همه ساله خود برگزار شده در حالی که برخی مقامات پیش بینی کرده‌اند این درگیری در آینده نزدیک پایان خواهد یافت.

پیشتر، جهاد اسلامی برای آتش‌بس سه شرط دارد که اولین آن‌ها تحویل پیکر شهید «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی، دوم توقف ترور در کرانه باختری و سومین شرط جهاد اسلامی لغو «راهپیمایی پرچم» است که قرار است هفته آینده در شهر قدس برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار