امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزرای ارتباطات ایران و عمان

وزرای ارتباطات ایران و عمان در حوزه‌های مختلف تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در نشست امضای تفاهم‌نامه با وزیر ارتباطات عمان گفت: در حوزه‌های مختلفی، چون حوزه‌های ترافیک، راه‌اندازی دیتا سنتر‌های مشترک و همکاری در حوزه‌های فضایی و دولت الکترونیک، صحبت‌هایی داشتیم.

او ادامه داد: ما اعلام آمادگی کردیم تا ظرفیت‌های کشور خود را برای عمان قابل استفاده کنیم و ما نیز از ظرفیت‌های عمان استفاده کنیم. همچنین تفاهم‌نامه‌ای در حوزه پستی بین شرکت‌های پست جمهوری اسلامی ایران و عمان امضا شد.

وزیر ارتباطات عمان ضمن تشکر گفت: امید ما این است که چشم انداز‌های زیادی با ایران داشته باشیم. موضوعات زیادی را مورد بررسی قرار دادیم. امیدوارم همکاری‌های خوبی داشته باشیم. دو کشور در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات تمایل به همکاری با یکدیگر دارند.

او ادامه داد: زمینه‌های همکاری متعددی میان ما و ایران است، موضوعات بسیاری را با یکدیگر بررسی کردیم. مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند سریع اجرایی شود موضوع استارت آپ است. ایران دارای متخصصان زیادی است که در عمان مشغول فعالیت هستند و خوب است که بتوانیم همکاری‌مان را در این زمینه آغاز کنیم.

عیسی زارع پور گفت: با عمان تاکنون تفاهم‌نامه‌ای در این حوزه نداشتیم. در حوزه ارتباطات فیبر نوری در دو کشور وضعیت بسیار خوب است و سعی داریم همه موضوعات را اجرایی کنیم. عمان هم در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیاد داشته است.

لحظه به امضا رسیدن تفاهم‌نامه همکاری میان وزرای ارتباطات ایران و عمان را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

برچسب ها: تفاهمنامه ، عمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار