توقف چادرملوی اردکان در برابر قعرنشین

تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی مقابل قعرنشین جدول متوقف شد.

تیم‌های فوتبال چادرملوی اردکان و چوکای تالش در چارچوب هفته سی و دوم لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند.

اردکانی‌ها با گل دقیقه ۱۸ میلاد پورصف شکن از مهمان جلو افتادند، اما اخراج سیروس صادقیان در دقیقه ۴۰ سبب شد تا تالشی‌ها در دقیقه آخر نیمه اول به گل رسیده و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم بار دیگر با گلزنی چادرملو همراه بود و علی خدادادی در دقیقه ۶۳ حساب کار را ۲ بر یک کرد، ولی این گل واکنش تالشی‌ها را در پی داشت که چیزی برای از دست دادن نداشتند و در دقایق ۶۹ و ۸۰ میثم فردوسی و علی شمخالی برای شاگردان رسول زاده گلزنی کردند تا این تیم در آستانه کسب ۳ امتیاز قرار بگیرد.

این نتیجه، اما پایان کار در ورزشگاه شهید نصیری یزد نبود و در دقیقه ۸۷ بار دیگر علی خدادادی موفق به ثبت گل سوم شد تا چوکایی‌ها با وجود ۱۰ نفره شدن میزبان نتوانند ۳ امتیاز را کسب کنند. در وقت‌های اضافی این مسابقه نفس‌گیر و پرگل هم علی رستمی اخراج شد تا تیم سعید اخباری با ۹ نفر به کارش مقابل چوکا خاتمه بدهد.

با این تساوی، چادرملو اردکان ۴۵ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول باقی ماند و چوکا با ۲۹ بازی ۲۲ امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت تا کم‌کم شانس‌هایش برای ماندن در لیگ دسته اول روی کاغذ را هم از دست بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.