ساخت سالانه ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ باید ۱۴ هزار واحد مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان ساخته شود.

مهدی مرادی گفت: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ باید ۱۴ هزار واحد مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان ساخته شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی این چهار سال سهمیه سالانه استان ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی است.

وی افزود: تاکنون ۵ هزار واحد مسکونی به منظور شروع عملیات اجرایی با بانک‌های عامل انعقاد قرارداد کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


مرادی با اشاره به برنامه‌ریزی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی طی سال گذشته، اضافه کرد: تسهیلات ۳ هزار و ۱۵۰ واحد ابلاغ و متقاضیان به منظور عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی توضیح داد: نظر به اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد این واحد‌ها به دلیل سرمای هوا و بارندگی پیشرفت فیزیکی چندانی ندارند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ساخت این واحد‌های مسکونی با مساعد شدن شرایط جوی در روستا‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ساخت مسکن روستایی استان در سال ۱۴۰۲، ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است، گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار سقف ریالی تسهیلات امسال ابلاغ می‌شود.

مرادی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی چهارمحال و بختیاری عملا ساخت و ساز در این استان از آبان‌ماه تا اواسط فروردین‌ماه متوقف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.