جبهه مقاومت امروز در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس متحد است

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: جبهه مقاومت امروز در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس دارای وحدت است و در جبهه مشترک در مقابل صهیونیست‌ها مبارزه می‌کند.

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی شباب المقاومه که در قم برگزار شد گفت: امت اسلامی در هر منطقه‌ای به مقاومت جوانان خود در برابر دشمنان تکیه دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی افزود: مقاومت تنها در عرصه نظامی خلاصه نمی‌شود، بلکه همه ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را در بر دارد.

ابوشریف با بیان اینکه فاطمیون یکی از تشکیلات مهم مقاومت است افزود: این لشکر برگرفته از انقلاب اسلامی بوده که روز به روز بر قوتش افزوده می‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: جبهه مقاومت امروز در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس دارای وحدت است و امروز حزب الله، عراق، یمن، فلسطین، سوریه و ایران در جبهه مشترک در مقابل صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی هدف محوری جریان مقاومت آزادی قدس شریف است و برای رسیدن به این آرمان جریان‌های مقاومت متحد و همدل هستند.

ابوشریف با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی شهید قدس عنوان کرد: این فرمانده جبهه مقاومت می‌گفت سوالی که در روز قیامت از امت اسلام خواهد شد در قبال فلسطین و آزادی قدس شریف است و به همین دلیل امت اسلام باید برای رهایی این قبله اول مسلمین از چنگال صهیونیست‌ها مقاومت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.