باید از منابع فاخر دفاع مقدس برای تقویت روحیه و اراده جهادی در جامعه بهره گیری شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس است، باید از منابع عظیم و فاخر دفاع مقدس برای تقویت روحیه و اراده جهادی در جامعه بهره گیری شود.

غلامعلی حیدری در نشست مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان اظهار داشت: جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس است و این می‌طلبد برای دهه هشتادی و نودی‌ها که در معرض تهدید جنگ هیبریدی دشمن قرار دارند آثار فاخر و ارزشی در این خصوص تولید کرد.

وی تصریح کرد: باید از منابع عظیم و فاخر دفاع مقدس برای تقویت روحیه و اراده جهادی در جامعه بهره گیری شود چرا که غفلت از این موضوع می‌تواند خسارت‌هایی به بار آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هنر دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی این است که با استفاده از ذخایر دفاع مقدس بهترین آثار را تولید و به جامعه عرضه کنند تا بتوان از این طریق خود را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کنیم.


بیشتر بخوانید


حیدری رسیدگی بیش از پیش به امور ایثارگران و خانواده شهدای استان را خواستار شد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اشتغال، مسکن و درمان ایثارگران و فرزندان آن‌ها به جد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اقدامات و وظایفی که در قبال جامعه ایثارگران و خانواده شهدا بر عهده هر یک از دستگاه‌ها قرار دارد باید به درستی انجام شود و مدیران مربوطه در نشست بعدی شورا گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بهسازی گلزار شهدا و ایجاد زیرساخت لازم و جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام از دیگر موضوعات مهم است که باید به جد پیگیری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسیر دسترسی به گلزار شهدا در سطح استان به طول ۱۵ کیلومتر باید احداث شود که این اقدام با تقسیم وظایف بین شهرداری، قرارگاه خاتم، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی انجام گیرد.

حیدری با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای احداث جاده‌های گلزار شهدا، اظهار داشت: باید برای تسهیل دسترسی مردم به گلزار‌های شهدا تمام تلاش خود را به کار گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار