بیش از ۳۱۸ هزار نفر زیر چتر بیمه روستاییان و عشایر کشور

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت : سال گذشته بیش از ۳۱۸ هزار نفر از روستاییان و عشایر کشور زیر چتر بیمه رفتند.

بیت الله برقراری، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز (۲۰ اردیبهشت) در همایش معتمدین و مروجین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه که با حضور استاندار و جمعی از معتمدین بخش کشاورزی استان برگزار شد، با بیان اینکه در زمان روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی ۱.۳ میلیون روستایی و عشایر استان زیر چتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و کشاورزان قرار داشتند، گفت : در دولت جدید بیش از ۵۳۰ هزار روستایی و کشاورز جذب بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور شده اند.

وی اضافه کرد: فقط در سال گذشته بیش از ۳۱۸ هزار نفر جذب جدید در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر داشتیم.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه سال گذشته سطوح درآمدی کشاورزان زیر پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را بیش از ۶۰ درصد افزایش دادیم، گفت: دریافتی مستمری بگیران و حداقل بگیران را به ترتیب ۴۳ و ۱۹۰ درصد افزایش دادیم.

وی با اشاره به اختصاص ۲۲ هزار فقره وام به مستمری بگیران بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سال گذشته گفت: در سال گذشته موفق به خرید ۱۰ درصدی سهام پالایشگاه نفت حضرت امام (ره) با ۲۸ هزار میلیارد تومان شدیم.

برقراری اشاره‌ای هم به زیر چتر بیمه قرار گرفتن ۵۸ درصد روستائیان و عشایر واجد شرایط استان کرمانشاه داشت و گفت: جامعه هدف بیمه روستائیان و عشایر استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر است که تاکنون ۱۱۶ هزار نفر آن جذب شده‌اند.

وی از اختصاص بیمه تکمیلی به مستمری بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه به عنوان هدیه این سفر خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.