نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کرانه باختری با یکدیگر درگیر شدند

نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در نقاط مختلفی از کرانه باختری به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

برخی منابع خبری گزارش دادند بامداد امروز چهارشنبه درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در مناطق مختلفی از کرانه باختری رخ داد که در یکی از موارد آن نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه در جنوب شهر جنین یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست قصد داشتند به زور وارد منزل چند فلسطینی شوند که با بسته‌های انفجاری و تیراندازی نیرو‌های مقاومت مواجه شدند.

گفته می‌شود نظامیان صهیونیست به روستای اوصرین در جنوب نابلس حمله ور شدند که در این یورش درگیری شدیدی میان آن‌ها و فلسطینیان ساکنان در منطقه رخ داده است.

منابع درمانی فلسطین نیز گزارش دادند، درپی درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در «عیسویه» واقع در قدس اشغالی، هفت فلسطینی به ضرب گلوله پلیس زخمی و ۱۰۰ نفر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

گردان‌های مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد که نیرو‌های مقاومت این گروه به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان در مسیر شهرک صهیونیستی «گوش عتصیون» و الخلیل تیراندازی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسرائیل ملعون فکر کرده میتونه خیلی راحت پهپاد تو اوضاع آشفته ایران بفرسته مراکز نظامی اصفهان و بزنه بعد هم خودش بره لا لا کنه. یکی باید بهش بگه تو منطقه ما زندگی میکنی نه تو یه جزیره دورافتاده کنار دایه مهربان تر از مادرت آمریکا. ببین که چطور منطقه به خاطر افراطی گریت برات جهنم میشه
آخرین اخبار