تیم ساواته ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم ساواته ایران با کسب ۹ مدال طلا، سه نقره و ۷ برنز عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره مسابقات آسیایی را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های ساواته (بوکس فرانسوی) قهرمانی آسیا، طی روز‌های ۱۵ الی ۱۹ اردیبهشت به میزبانی تاشکند و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان (آقایان و بانوان) برگزار شد. در پایان و در رده سنی بزرگسالان، تیم ساواته ایران با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز پس از تیم میزبان، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

ازبکستان با کسب ۶ مدال طلا، ۷ نقره و ۸ برنز سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد. چین تایپه نیز با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز، سوم شد.

همچنین در بخش مسابقات جوانان و نوجوان، نمایندگان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و پنج برنز دوم شدند. ازبکستان با کسب ۲۲ مدال طلا، ۲۲ نقره و ۲۲ برنز در جایگاه نخست قرار گرفت و هند با یک طلا جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در رده‌بندی کلی چهارمین دوره مسابقات آسیایی، ازبکستان با کسب ۲۸ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۳۰ برنز اول شد. ایران با ۹ مدال طلا، ۳ نقره و هفت برنز دوم و چین تایپه با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد.

سمیه خلجی سرداور کشورمان و الهام خورشیدی در وزن ۷۵- کیلوگرم، به ترتیب عنوان داور برتر و ورزشکار برتر بازی جوانمردانه را در بخش بانوان به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.