عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بانک مرکزی به وظایف خود در زمینه حفظ ارزش پول ملی توجه کند

علیرضا شهبازی گفت: برنامه های دولت در زمینه حفظ ارزش پول ملی موفق نبوده است و بانک مرکزی باید به وظایف خود در راستای حفظ ارزش پول ملی توجه کند.

علیرضا شهبازی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی و جلوگیری از این موضوع بیان کرد: دولت در این بخش برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد، اما تاکنون نتوانسته این برنامه‌ها را به درستی عملیاتی کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ ارزش پول ملی بیان کرد: باید به توصیه‌های رهبری در زمینه موضوع اقتصاد مقاومتی و رشد تولید توجه شود.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش رونق تولید و اشتغال در افزایش ارزش پول ملی بیان کرد: باید واحد‌های تولیدی و صنعتی در کشور تقویت و موانع پیش روی این فعالان برداشته شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی از موانع تولید همچنان پابرجاست تاکید کرد: سازمان و ارگان‌های مختلفی به عناوین متعدد ایرادات و اشکالاتی در زمینه رونق تولید ایجاد می‌کنند این در حالی است که باید رفع موانع تولید یک اصل قلمداد شود.

وی با بیان اینکه ما واحد‌های تولیدی داریم که به دلایل مسائل جزئی تعطیل شده اند و دستگاهی به کمک آن‌ها نمی‌رود، اظهار کرد: البته در برخی از موارد قوه قضائیه به کمک رفته و بسیاری از واحد‌های تولیدی را احیا می‌کند؛ بنابراین این موضوعات از جمله موضوعاتی است که مانع رشد تولید و نهایتا رشد ارزش پول ملی می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به تنظیم گری بانک مرکزی در این بخش بیان کرد: حتما بانک مرکزی در این بخش وظایفی داشته و باید به وظایف خود در راستای حفظ ارزش پول ملی توجه کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
دست از سر اقتصاد بردارید،هر کاری آدمش می خواهد.حوزه رفته،باید به منبر برگرده،و پادگان دیده،باید به دنبال نظامی گری،بس است ۴۵سال خیانت،اصلاح امور از طریق شایسته سالاری و متعهد می تواند صورت گیرد.دورود بر فضای مجازی.سلام بر شهدا به خون خفته،که برای کشور ما از جانشان گذشتند.
آخرین اخبار