اختصاص ۱۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده بروجن به لردگان

۱۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه اختصاص یافت.

فتاح کرمی فرماندار بروجن با اشاره به ترانزیتی بودن محور این شهرستان گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: از این مبلغ هشت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تهاتُر نفت، سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ و یک‌هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ اختصاص پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


کرمی افزود: تکمیل و بهره‌برداری کامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه نقش مستقیم در کاهش تصادفات جاده‌ای، ارتقای امنیت راه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و بهبود وضعیت این جاده به‌عنوان یکی از محور‌های شریانی کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور با تردد ۴۰ هزار دستگاه انواع خودرو در شبانه‌روز دارد.

وی اضافه کرد: تقویت علائم راهنمایی و رانندگی، ارتقای مجتمع‌های بین‌راهی و نصب نیوجرسی بین باند‌های جاده‌‎ها از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش تصافات جاده‌ای به‌شمار می‌رود که این مهم در جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه به‌ویژه در قسمت گردنه گوشنگلی شهرستان بروجن مورد توجه قرار گرفته است.

کرمی ادامه داد: برای تکمیل و بهره‌برداری کامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه مشکلات اجتماعی برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر‌های سفیددشت و فرادنبه شهرستان بروجن رفع شده است و تا تابستان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی اظهار داشت: جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه یکی از کاربردی‌ترین محور‌های ارتباطی کشور و چهارمحال و بختیاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار