حضور مجاهدانه سپاه در تمامی عرصه‌ها/ سپاه در محرومیت‌زدایی و سازندگی پیشرو است

استاندار اردبیل گفت: سپاه با انتخاب سبک زندگی جهادی در تمامی عرصه‌ها حضوری مجاهدانه دارد و در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، عمرانی و سازندگی پیشرو است.

سیدحامد عاملی در همایش طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی استان با حضور ۱۰هزار نفری اعضای گروه‌های جهادی، جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، بیان کرد: سپاه و بسیج علاوه بر حضور موفق در ۸ سال دفاع مقدس، امروز نیز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، کارآفرینی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی پیشرو است.

او افزود: مأموریت اصلی سپاه و بسیج جهاد در راه خدا است و این نهاد همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود و نمونه بارز آن ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها در دوران شیوع بیماری کرونا در جامعه بود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده سپاه و بسیج در نقاط مختلف کشور، ادامه داد: «نمی‌توانیم» در مجموعه عظیم سپاه و بسیج سازندگی معنا و مفهوم ندارد چراکه این لشکر ولایی و خدایی هر جا نقطه کوری وجود داشته، با اقدامات خود سربلند شده است.

خدمت‌رسانی نزدیک به ۲۰۰ گروه جهادی در استان اردبیل

استاندار اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون نزدیک به ۲۰۰ گروه جهادی استان اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، خدماتی و رفع محرومیت در نقاط مختلف استان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

عاملی اظهار کرد: گروه‌های جهادی استان اردبیل اقدامات مهمی در راستای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان در سال جاری انجام داده‌اند تا این کنگره هر چه باشکوه‌تر و در شأن شهدای والامقام برگزار شود.

او گفت: با همت و تلاش بسیج سازندگی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل آب‌رسانی شده و امروز هم ۲۲ واحد مسکن محرومان در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل بیان کرد: شهدا چراغ هدایت و کشتی نجات جامعه بوده و امروز بسیجیان و جهادگران در راه شهدا قدم برداشته و و در پی حل مشکلات کشور هستند.

گفتنی است؛ افتتاح ۲۲ واحد مسکن محرومان در نقاط مختلف استان اردبیل، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان نمین، تجلیل از خانواده شهید جعفر خراسانی، تجلیل از گروه‌های جهادی نمونه بسیج سازندگی و رونمایی از نشریه ویژه بسیج سازندگی از جمله دیگر بخش‌های این همایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.