ششمین مرحله پذیرش ایده‌های استارتاپی فرهنگی

ششمین مرحله پذیرش ایده‌های استارتاپی فرهنگی و تیم ایده‌های فرهنگی بهار ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: استارتاپ‌های فرهنگی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی noavari.dte.ir ثبت نام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۲۲۰۸۰۰۱ داخلی ۷ تماس بگیرند.


حجت‌الاسلام صادق امینی با اشاره به فرآیند برگزاری پذیرش ایده‌های استارتاپی فرهنگی افزود: مخاطبان این رویداد، تمامِ تشکل‌ها، گروه‌ها و مؤسسات فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی، علوم انسانی، خانواده و تربیت هستند.


وی با بیان اینکه خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان در این مرحله ظرفیت پذیرش ۵ الی ۱۰ تیم ایده پرداز فرهنگی را دارد گفت: پس از ارزیابی صاحبان ایده به جلسه مربیگری دعوت می‌شوند تا با کمک داوران ایده‌های اولیه ارتقاء یابد.


حجت الاسلام امینی افزود: بعد از این مرحله، دوره‌های آموزشی رایگانی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته و در نهایت اگر شرکت‌کنندگان در روز داوری پذیرش موفق به کسب ۶۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز این مرحله شدند، تیم ایده آن‌ها مورد پذیرش قرار گرفته و وارد مرحله آماده‌سازی بوم کسب‌وکار نهایی به کمک منتور‌ها می‌شوند.


رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با اشاره به اینکه تمامی مراحل رایگان است گفت: پس از این مرحله که دو تا سه ماه به طول می‌انجامد، بوم کسب و کار ایده‌ها، داوری شده و آماده ورود به طراحی مدل تجاری و بازار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.