اجرای مانور مهار آتش سوزی در منطقه چرم سازی بوئین زهرا+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت:مانور عملیاتی آتش سوزی فرضی با هدف آمادگی و هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در منطقه چرم سازی بویین زهرا برگزار شد.

محمد رضا علیمی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: میزان آمادگی، هماهنگی و سرعت عمل دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان بوئین زهرا در مهار آتش سوزی در منطقه چرم سازی شهرستان بوئین زهرا مورد ارزیابی قرار گرفت.

علیمی افزود: این برنامه با رویکرد برآورد میزان آمادگی و سرعت عمل دستگاه‌های مسئول و خدمات رسان استانی و شهرستانی طراحی شده و طی برنامه ریزی انجام شده از سوی اداره کل مدیریت بحران استان، تیم‌های خدماتی، امداد رسان و عملیاتی در این مانور حضور پیدا کردند و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: پیرو برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته اداره کل مدیریت بحران استان، با توجه به حوادثی که تاکنون در استان رخ داده و تلفات و خسارات جبران ناپذیری را وارد نموده است، ایجاد آمادگی در زمینه مواجهه با خطرات احتمالی بر اساس برنامه ملی و استانی آمادگی و پاسخ از اولویت‌های مهم مدیریت بحران استان بوده که طبق برنامه مدون تصمیم بر این است که مانور‌های عملیاتی به صورت مستمر در شهرستان‌ها و به ویژه در نقاط حادثه خیز برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.