ایجاد بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرزی

طی سال گذشته به بیش از ۱۱ هزار نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی و بکارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است.

کیومرث عدل بخش، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است. گفت: طی سال گذشته به۱۱هزار و۳۳۶نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات ، کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است.

عدل بخش با اشاره به اینکه در سال گذشته تسهیلات اشتغال این نهاد علاوه بر افراد مورد حمایت به پنج دهک پایین درآمدی نیز تعلق می گرفت گفت : در سال۱۴۰۱بیش از۶۲۰میلیارد تومان به۸۲۴۹نفر تسهیلات اشتغال اعطا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز در بحث آموزش های مقدماتی و مهارتهای فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال گفت: تعداد ۲۸۵۱ از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه های طرف قرارداد ، تعداد۳۰۸۷مورد از طریق معرفی به کاریابی و تعداد ۶۹۹۱ نفر پس از گذراندن دوره های آموزشی مشغول به کار شده اند.

کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.