اجرای طرح رعد و دستگیری ۳۱ متهم در البرز

پلیس امنیت عمومی استان البرز در اولین مرحله اجرای طرح رعد در سال جدید ۳۱ متهم را دستگیر کرد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این طرح با هدف برخورد با ارزال واوباش ،فروشندگان سلاح ومهمات ومخلان نظم وامنیت عمومی درمدت سه روز اجراشده گفت: دراین طرح  ۲۲ نفراز ارازل واوباش،۵ سارق مسلح به عنف ،۳ سارق مامورنما،سه سارق به عنف  ویک قاتل دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند با بیان اینکه  از متهمان ۱۶ قبضه سلاح گرم، ۴۵ قبضه سلاح سرد و تعدادی گوشی تلفن همراه کشف شده افزود تیر اندازی منجر برجرح ،درگیری ،سرقت مسلحانه ،نزاع دسته جمعی ،ایجادرعب  وحشت اخاذی وقدرتنمایی از عمده جرائم متهمان  بوده است.

او گفت سوابق متهمان بیشتر از سه فقره است که ۱۷ فقره از این ها سابقه اوباش گری دارندکه برای سیر مراحل قانونی دراختیار دستگاه قضایی  قرار می گیرند.

سردار هداوند با اشاره اینکه این سه سارق به عنف در یکی از شهرهای اطراف  ویک قاتل نیز دریکی از استانهای غربی که ۴ماه قبل سه نفر را کشته بوددستگیر شدند گفت پرونده های مانده دراستان نداریم واین طرح ماهانه انجام می گیرد

فرمانده انتظامی البرز ضمن هشدار به افرادی که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به قدرت نمایی می کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.