دو نماینده قم در مجلس، خودروی خارج از نوبت نگرفتند

نام دو نماینده قم در فهرست اسامی نمایندگانی که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت، خودرو دریافت نکرده اند،به چشم می‌خورد.

درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد که بر اساس این فهرست، احمد امیرآبادی و مجتبی ذوالنوری، دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خارج از نوبت، خودرویی دریافت نکرده اند.

تاکنون ۲۲۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف و روشن، هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند.

این تکذیب‌ها در پی آن اعلام‌شد که خبرنگاران صدا و سیما در ده روز گذشته تلاش کردند در تماس تلفنی یا پیامکی با تک تک نمایندگان مجلس از آن‌ها بپرسند که آیا در دوره نمایندگی از خودروسازان خارج از نوبت خودرو دریافت کرده اند و آیا اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را به صورت خارج از نوبت به خودروسازان معرفی کرده‌اند یا نه؟

این دو سوال را خبرنگاران در پی ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تحویل تعدادی دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت، از نمایندگان مجلس پرسیدند.

خبرنگاران صدا و سیما هنوز به دلایل مختلف از جمله خاموش بودن گوشی، پاسخ ندادن به پیامک، اعتماد نکردن نماینده به خبرنگار تماس گیرنده و رد تماس دادن نماینده موفق به کسب پاسخ از ۴۵ نماینده مجلس نشده اند.

مجلس شورای اسلامی جمعا ۲۹۰ کرسی دارد که چهار کرسی آن به علت استعفای نماینده خالی است.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار