کشف مواد افیونی و هلاکت سوداگر مرگ در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان و کشف ۵۴۸ کیلوگرم انواع موادمخدر طی چند رشته عملیات در نوار مرزی این استان خبر داد.

 سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان در هنگ‌های مرزی یگان‌های تابعه،   توانستند با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور دست یابند که  با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند‌های قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور را پیش بینی کنند و در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان توانستند محموله‌های موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزداران طی این چند رشته عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور سیکلت، یک فروند شناور، سه راس دواب حامل موادمخدر و کشف دو دستگاه بیسیم دستی، مقدار ۵۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، کراک و شیشه را کشف کنند.

سردار شجاعی با اشاره به دستگیری ۵ نفر سوداگر مرگ و هلاکت یک قاچاقچی، گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.