تجلیل از معلمان نمونه گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : معلمان با تربیت نسل جوان با هویت دینی، نقش مهمی در حفظ و حراست از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

امروز در مراسمی از ۷ معلم برتر کشوری و استانی گیلان تجلیل شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: اگر جمهوری اسلامی امروز توانسته در سه مولفه دین، عقیده و خانواده موفق عمل کند، به همت معلمان بوده و این قشر فرهیخته می‌توانند با تربیت نسل جوان با هویت دینی، نقش مهمی در حفظ و حراست از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که معلمان را مجاهدان صبور، سخت کوش و متعهد در شهر و روستا نامیدند، افزود: این بیان رهبر معظم انقلاب، تعبیری جامع و کامل از شان و مقام معلم است.
دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این مراسم با تأکید بر ضرورت مدیریت تحولی در نظام آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین به صورت گنجینه دانش بنیان، عصاره همه برنامه‌های آموزش و پرورش است و وظیفه ماست که این سند راهبردی را به درستی اجرا کنیم.
آقای محمدرضا احمدی رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: طرح رتبه بندی معلمان یکی از برنامه‌های مهم دولت برای حل مشکلات معیشتی این قشر فرهیخته ست.
امروز همچنین در مراسمی از معلمان نمونه تالش و شفت قدردانی شد.

برچسب ها: معلم ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.