تشییع و خاکسپاری پیکر پیشکسوت بسکتبال در اصفهان

 پیکر «محمد مقیم» پیشکسوت، بازیکن اسبق تیم ملی و داور بین المللی رشته بسکتبال صبح امروز از ورزشگاه تختی اصفهان تشییع و در آرامستان باغ رضوان این شهر بخاک سپرده شد.

در این مراسم جمعی از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان و ورزش دوستان به ویژه در رشته بسکتبال حضور داشتند.

مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم مقیم فردا یکشنبه از ساعت ۹ در مسجد المهدی محله مرداویج اصفهان برگزار خواهد شد.

مقیم متولد هفتم مرداد ۱۳۲۳ اصفهان در بود و بسکتبال را با بازی در تیم بوستان زیر نظر مرحوم شب‌انگیز آغاز کرد، سپس به مربیگری پرداخت و داوری بسکتبال را نیز پیگیری کرد و از داوران پیشکسوت و از ناظران بسکتبال بود.

او در رقابت‌های مختلف بین‌المللی قضاوت کرد و سال‌ها به عنوان ناظر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران بر کار داوران نظارت داشت.

در پی در گذشت محمد مقیم، فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است: استاد محمد مقیم سال‌های طولانی را به عنوان بازیکن همچنین در عرصه‌ی داوری بسکتبال ایران منشاء خدمات موثر بود و در بسکتبال دیار نصف جهان هم تلاش وافر و ماندگاری داشت.

در ادامه این پیام  فدراسیون بسکتبال آورده است: فقدان این پیشکسوت بزرگ  داوری در جامعه بسکتبال همواره احساس خواهد شد و از او به نیکی نام برده می‌شود؛ با تسلیت به خانواده زنده یاد استاد محمد مقیم، برای بازماندگان صبر و سلامتی و برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی طلب می‌کنیم.

مقیم ۲ روز قبل به دلیل کهولت سن در اصفهان چشم از جهان فروبست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار