مهلت ثبت‌نام در نهمین جشنواره ملی فاوا تمدید شد

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات از تمدید زمان ثبت‌نام و ارسال مستندات برای شرکت در نهمین جشنواره ملی فاوا تا فردا (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: با توجه به استقبال و درخواست‌های ارائه شده، تصمیم بر این شد که آخرین زمان ثبت‌نام برای شرکت در نهمین جشنواره فاوا تا روز شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ تمدید شود.

وی با بیان اینکه نهمین جشنواره ملی فاوا همزمان با روز جهانی ارتباطات در چهار محور اصلی و ۱۲ زیرمحور برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir، فرایند ثبت‌نام و ارسال مستندات را انجام دهند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات اضافه کرد: شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، پست هوشمند و صنعت فضایی محور‌های اصلی جشنواره نهم فاوا است و سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتور‌های ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه‌دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولیدکنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه‌دهندگان خدمات فضاپایه از جمله ثبت‌نام‌کنندگان در نهمین دوره جشنواره ملی فاوا به شمار می‌روند.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی فاوا با اشاره به انتخاب شعار «ایران هوشمند و متصل» برای این دوره از جشنواره تصریح کرد: جشنواره فاوا به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

برچسب ها: ثبت نام ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار