تشریح برنامه تمرینی آزادکاران جوان

مرحله بعدی اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در بانه استان کردستان برگزار می‌شود.

رضا افضلی مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، اظهار داشت: کادر فنی با توجه به زمان برگزاری جام تختی در اوایل خردادماه تصمیم گرفت که تا حضور کشتی گیران جوان در این مسابقات به جای سه مرحله اردو ۲ مرحله اردو برگزار کند.
وی ادامه داد: دلیل این کار نیز این بود که فرصتی به نفرات بدهیم که بتوانند استراحت کافی را داشته باشند و با آمادگی بهتری در جام تختی حضور پیدا کنند.

دارنده مدال طلای کشتی دانشجویان جهان تصریح کرد: مرحله دوم اردوی ما در سال جدید از روز ۲۸ فروردین ماه در شهر قائمشهر آغاز شد و تا روز ۷ اردیبهشت ماه ادامه یافت. پس از آن نیز به مدت ۵ روز تمرینات را در چالوس به دلیل نزدیکی با قائمشهر برگزار کردیم.

وی ادامه داد: به کشتی گیران یک هفته استراحت دادیم و مرحله جدید اردوی ما به احتمال زیاد از روز ۲۰ اردیبهشت ماه در شهر بانه استان کردستان برگزار می‌شود و این مرحله اردوی ما تا رقابت‌های بین المللی جام تختی که روز‌های ۴ و ۵ خردادماه در ارومیه برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

دارنده مدال طلای آسیا در مورد برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد جوانان و شرایط این تیم گفت: پس از رقابت‌های قهرمانی کشور، ۴ اردو را در شهر‌های کرمان، ارومیه، کرج و قائمشهر برگزار کردیم و کشتی گیران نسبت به روز‌های نخست که از نظر آمادگی جسمانی و فنی شرایط خوبی نداشتند، خیلی بهتر شدند و امید این را داریم که در رقابت‌های جهانی بتوانید بار دیگر افتخارآفرین باشیم.

وی در مورد حضور کشتی گیران جوان در جام تختی گفت: در بعضی اوزان ۲ تا ۳ و در بعضی اوزان ۱ کشتی گیر از تیم ملی جوانان در این مسابقات شرکت می‌کنند و با توجه به اینکه امسال رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی را در رده‌ی بزرگسالان پیش رو داریم، بعضی از نفرات ما از جمله نفرات اوزان ۵۷، ۶۵، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم جزء مدعیان هستند و شانس ملی پوش شدن را دارند. 

افضلی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و کادر فنی تزریق کشتی گیران جوان به تیم بزرگسالان است و امیدوارم که کشتی گیران ما در چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان نتیجه خوبی بگیرند و در این راه موفق شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار