معاون وزیر کشور:

تسهیلات لازم برای تکمیل کشتارگاه دام کارزان اعطا می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: ‌تسهیلات لازم برای تکمیل کشتارگاه دام کارزان از توابع شهرستان‌ سیروان اعطا می‌شود.

محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ کارزان شهرستان سیروان اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور و اشتغالزایی قابل توجه کشتارگاه مرغ، این طرح با تعاملات با بانک کشاورزی مرکز در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تسهیلات لازم برای تکمیل کشتارگاه دام کارزان اعطا می‌شود، گفت: برای تسریع در تکمیل طرح کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان، این طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مطرح می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور ادامه داد: این طرح به عنوان یکی از طرح راهبردی کشور در صورت بهره‌برداری نقش مهمی در ارزآوری، تنظیم بازار و اشتغالزایی دارد.

وی بیان کرد: این مجموعه در فضای به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع ایجاد و ظرفیت ۱۲۰ تن کشتار و در صورت بهره‌برداری برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

به گفته وی، ۲۰ میلیارد ریال تاکنون برای این طرح هزینه شده و دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

بازدید از طرح‌ها و واحد‌های تولیدی واقع در شهرک صنعتی شباب و بازدید از طرح گردشگری نشمیل چرداول از جمله برنامه‌های روز نخست سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزرات کشور به ایلام بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.