بارندگی در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز گذشته استان را فرا گرفت که از اواخر امروز، چهارشنبه با شدت بیشتری در نقاط مختلف شاهد بارش باران خواهیم بود.

محمد غیوری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارندگی‌ها بیشتر در شمال و شمال غرب خراسان رضوی خواهد بود که ایجاد روان آب‌ها و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نیست.

او افزود: مشهد نیز از بامداد فردا میزبان این بارش‌های رگباری خواهد بود که بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، این وضعیت تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: کاهش محسوس دما و افزایش شدت باد نیز از دیگر تاثیرات سامانه جدید بارشی است که در بیشتر نقاط استان غالب خواهد شد.

غیوری خاطرنشان کرد: مشهد روز‌های پنج شنبه و جمعه این هفته نیز کاهش ۶ درجه‌ای دما را نسبت به امروز تجربه خواهد کرد و پیش بینی می‌شود روز جمعه بارش‌ها در این کلانشهر به اوج خود برسد.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته، خوشاب و سرخس به ترتیب با ۱۰ و ۳۵ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.