فعالیت و تلاش کارگران پشتوانه استقلال و خودکفایی کشور است

وزیر ارتباطات گفت: امروز با تلاش نیرو‌های نخبه و به پشتوانه کار و مجاهدت کارگران عزیز در بخش‌های گوناگون کشور، جمهوری اسلامی ایران در خیلی از حوزه‌ها خودکفا و در بسیار از زمینه‌ها جزو کشور‌های پیشرو است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به مناسبت روز کارگر، در نشست صمیمی با جمعی از کارگران پرتلاش وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه گفت: ابتدا خطاب به خودم و بعد دیگران این تأکید دارم که در هر جایگاه و مقامی که هستیم باید وظیفه و کاری که به ما سپرده شده است را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
وی با تاکید بر اینکه هیچ شانی برای خودم قائل نیستم و من هم مثل شما هستم با این تفاوت که مسوولیت بنده بیشتر است، افزود: بنده و منصوبانم شانی جز خدمتگذاری برای مردم نداریم و هرکسی بخواهد از جایگاهش برای منافع شخصی یا جناحی خود استفاده کند جایی در دولت مردمی ندارد و احدی حق ندارد برخورد غیرکریمانه با مردم داشته باشد. همه ما انسانیم و آن چیزی که ما‌ها را در پیشگاه خداوند متفاوت می‌کند، تقوای الهی است که یکی از مهمترین شاخص‌های تقوا هم خدمت بی منت و تمام و کمال به مخلوقات الهی است.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا قدمی در موضوع کاهش دغدغه و نگرانی معیشتی کارگران و کارمندان برداریم، تصریح کرد: دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی و شخص رئیس‌جمهوری نگاه ویژه‌ای به مساله کار و کارگران دارند و بر پایه همین توجه نیز شاهد بودیم که از ابتدای دولت حداقل حقوق کارگران افزایش قابل توجه‌ای داشت تا به‌نوعی با واقعیت‌های جامعه همخوانی داشته باشد.
در ادامه این نشست هادی اصلان زاده، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات، نیز ضمن تبریک روز کارگر به ارائه گزارشی در حوزه مشاغل کارگری پرداخت و گفت: به‌عنوان معاون منابع انسانی دغدغه اصلی ما رعایت قوانین بوده و هست و تاکنون تلاش کرده‌ایم از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کاهش دغدغه کارگران در بخش‌های مختلف وزارت خانه استفاده کنیم.
در ابتدای این نشست تعدادی از کارگران به نمایندگی جامعه کارگران شاغل در مجموعه وزارت ارتباطات به بیان درخواست‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند. در پایان وزیر ارتباطات با اهدای لوح یادبود از کارگران حاضر در این جلسه تقدیر کرد.

برچسب ها: ارتباطات ، روز کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار