فرماندار خوی:

جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، منجر به کاهش مناطق فقیرنشین می‌شود

کاظمی گفت: با ورود جدی به موضوع جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، شاهد کاهش چشم گیر مناطق فقیرنشین در شهرستان خواهیم شد.

 ذبیح الله کاظمی، فرماندار شهرستان خوی به همراه اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان در بازدید از مناطق حاشیه نشین و محروم شهر گفت: از سال گذشته با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان و سایر ادارات موفق شدیم تا تحولاتی در ستاد بازآفرینی ایجاد کنیم و موضوع محرومیت زدایی جزو برنامه‌های اصلی این ستاد می‌باشد.

وی درموردمناطق حاشیه نشین و محروم خوی گفت: متأسفانه در حال حاظر تعداد ۴ منطقه فقیرنشین و محروم در شهرستان خوی شناسایی شده که بایستی حداقل امکانات در این مناطق ایجاد و جوابگوی قسمتی از مطالبات مردم باشیم.

کاظمی در ادامه عنوان کرد: بیشتر مناطق شناسایی شده محروم، نیاز بیشتری به برنامه‌های فرهنگی اجتماعی دارند که در این راستا نیز در تلاش هستیم اقداماتی توسط سپاه پاسداران، اداره آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی در این منطقه اجرا شود.

فرماندار ویژه شهرستان خوی از عمده مطالبه مردم این مناطق اظهار کرد: جدول کشی، آسفالت و زیرسازی معابر، ایجاد فضای سبز، فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی از عمده مطالبات مردم مناطق حاشیه نشین شهر است.

کاظمی در پایان اظهار کرد: عمده مشکلات مردم در حوزه اداره آب و فاضلاب و شهرداری بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور فعال نمایندگان ادارات در این بازدید، مقرر شد تا ظرف ماه‌های آینده نسبت به رفع مشکلات این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

بازدید فرماندار خوی از مناطق بافت فرسوده

برچسب ها: بافت فرسوده ، خوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.