مذاکرات نهایی «پدرو پاسکال» برای بازی در «گلادیاتور ۲»

«پدرو پاسکال» در حال مذاکرات نهایی است تا به گروه بازیگران «گلادیاتور ۲» ملحق شود.

به نقل از ورایتی، «پدرو پاسکال» جدیدترین بازیگر سطح اولی است که در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله بعدی «گلادیاتور» (Gladiator) «ریدلی اسکات» است.

پاسکال که در دو سریال «مندلوری» (The Mandalorian) و «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) بازی می‌کند، در حال مذاکره نهایی برای حضور در فیلم استودیوی پارامونت است که در حال حاضر، دارای بازیگرانی از جمله نامزد‌های اسکار پل مسکال و بری کیوگان و همچنین برنده دو جایزه اسکار، دنزل واشنگتن است.

این فیلم دنباله فیلم «گلادیاتو» سال ۲۰۰۰ است که در آن سال نامزد ۱۲ جایزه شد و توانست ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم را از آنِ خود کند. نسخه اول این فیلم در باکس آفیس ۴۶۰ میلیون دلار فروش داشت.

در فیلم اصلی، راسل کرو در نقش ماکسیموس دسیموس مریدیوس، سرباز رومی مجبور به بردگی بود که قول انتقام از کومودوس (واکین فینیکس) را می‌دهد. از آن جایی که ماکسیموس در پایان «گلادیاتور» می‌میرد، دنباله‌ای که هنوز عنوانی ندارد، بر لوسیوس (مسکال)، پسر لوسیلا (کانی نیلسن، که قرار است نقش او را دوباره ایفا کند) تمرکز دارد.

جزئیات مربوط به این که پاسکال چه نقشی را بازی خواهد کرد، مخفی نگه داشته شده است و گفته می‌شود کیوگان نقش امپراطور گتا را بازی می‌کند و جوزف کوئین که توجه‌ها را در سریال «اتفاقات عجیب» (Stranger Things) به خود جلب کرد، برای بازی در نقش امپراطور کاراکالا انتخاب شده و نقش واشنگتن در ادامه فیلم نیز فاش نشده است.

دیوید اسکارپا در حال نگارش فیلمنامه «گلادیاتور ۲» است که اسکات با مایکل پروس از طریق اسکات فری و همچنین داگ ویک و لوسی فیشر از طریق Red Wagon Entertainment کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت و ریموند کرک و نایجل وول، تهیه‌کننده اجرایی این پروژه هستند. همچنین، جان ماتیسون فیلمبردار، آرتور مکس طراح تولید و جانتی یتس طراح صحنه و لباس از فیلم اصلی بازگشته‌اند.

پارامونت اعلام کرده است که این فیلم ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

خبر مشارکت پاسکال با نقش‌های اصلی‌اش در «مندلوری» و در نقش جوئل میلر، بازمانده‌ی سرسخت یک همه‌گیری که به محافظ تبدیل شده، در سریال «آخرین بازمانده از ما» شبکه HBO، در دنباله «گلادیاتور» یکی از داغ‌ترین پروژه‌های آینده هالیوود را به شدت داغ‌تر کرده است.

این بازیگر ۴۸ ساله در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی به دست آورده است و فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» توانست رکورد بیشترین بیننده را بشکند و همین باعث شد تا جایگاه خود را به‌عنوان یکی از پرتقاضاترین بازیگران تجارت فیلمسازی تثبیت کند.

انتظار می‌رود پاسکال به‌خاطر بازی در سریال‌های موفقش در ترکیب چندین جایزه امی حضور داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار