ناکامی آرسنال در شب رکوردشکنی هواداران

حریف بارسا در چمپیونزلیگ زنان مشخص شدوولفسبورگ با پیروزی ۳-۲ مقابل آرسنال به دیدار پایانی چمپیونزلیگ زنان راه یافت.

وولفسبورگ، قهرمان دو دوره چمپیونزلیگ زنان، در دیدار رفت نیمه نهایی این رقابت‌ها با تساوی ۲-۲ مقابل آرسنال متوقف شد، اما امشب توانست دیدار برگشت را با گل دقیقه ۱۱۹ پائولین برمر ۳-۲ شکست داده و حریف بارسلونا در دیدار فینال شود.

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ زنان بین آرسنال و وولفسبورگ امشب در حضور ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امارات برگزار شد. این بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ فوتبال زنان انگلیس بود. حضور پرشور هواداران، اما تاثیری به حال میزبان نداشت و این وولفسبورگ بود که توانست به پیروزی برسد.

بازی در وقت‌های قانونی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در حالی که به نظر می‌رسید در این ۳۰ دقیقه هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نخواهد کرد و دو تیم نیز در حال آماده شدن برای پنالتی‌ها بودند پائولین برمر در دقیقه ۱۱۹ گل برتری میهمان را زد تا وولفسبورگ در امارات جشن صعود بگیرد.

تیم زنان وولفسبورگ که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ قهرمان چمپیونزلیگ و در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ نیز نایب قهرمان این مسابقات شده روز ۱۳ خرداد برای کسب سومین قهرمانی خود باید در آیندهوون هلند مقابل بارسلونا قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار