ایلان ماسک می‌خواهد برای خواندن مقالات در توئیتر هم پول بگیرد

مدیر پلتفرم اجتماعی توئیتر قصد دارد تا قابلیت پرداخت برای خواندن مقالات را در توئیتر راه اندازی کند.

ایلان ماسک، مدیر پلتفرم اجتماعی توئیتر طرحی را برای این پلتفرم اعلام کرد که به ناشران رسانه‌ها اجازه می‌دهد تا از کاربران برای خواندن مقالات خود به صورت کامل و با یک کلیک هزینه دریافت کنند.

این تاجر میلیاردر گفت: "این مزیت به کاربرانی که اشتراک ماهانه ندارند، این امکان را می‌دهد تا برای خواندن گذرای هر مقاله، نرخ بالاتری بپردازند".

وی افزود که این طرح از ماه آینده شروع می‌شود، اما جزئیات دقیق قیمت یا درصدی را که پلتفرم توئیتر دریافت خواهد کرد، اعلام نکرد. این اقدام در راستای تلاش ماسک بری سودآوری از تویتر صورت می‌گیرد.

 سازمان‌های رسانه‌ای مدت‌هاست که برای ایجاد برنامه‌های اشتراک سودآور برای پوشش هزینه‌های عملیاتی خود تلاش می‌کنند، گرچه خوانندگان به اخبار رایگان در اینترنت عادت کرده‌اند.

چالش ماسک این است که چگونه روش پرداخت خرد برای محتوا را در جایی که دیگران شکست خورده‌اند عملی کند.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای شما چه فرقی میکنه مگه شما از توییتر استفاده میکنید ..هم فیلتره هم حرامه ..برید از روبیکا استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
کارشناسان قبلاً هم گزارش داده بودند دلار در حال فروپاشی اشت اما این برنامه نقشه کسانیست که هدفشان هک انسان و بردگی مطلق انسان است چون قرار است بجای دلار و خرید و فروش با کارت بانکی با استفاده از هوش مصنوعی و هک انسان ها ارزهای دیجیتال بکار گرفته شوند این ارزها نامرئی و درواقع براساس رفتارهای اجتماعی افراد به آنها تعلق میگیرد همانطوریکه چندسال است در ووهان چین به رفتار اجتماعی مردم امتیاز داده میشود مثلاً در صورتی که شما شهروند خوبی باشی با چشم تون یا اثر انگشت تان میتوانید وارد یک فروشگاه بشوید و مایحتاج خودت را برداری متاسفانه طبق تفاهم نامه هایی که وزارت ارتباطات و بانک مرکزی و وزارت بهداشت با یکدیگر منعقد کرده اند نظام اقتصادی و بانکداری ایران هم در حال ایجاد ساختارهای دیجیتالی و امتیازدهی شهروندان ایرانی بمانند کشور چین است ما مردم مسلمان ایران چنین اقداماتی را برنمی تابیم و شدیداً اعتراض داریم
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۲:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اولین مرتبه است که این اسم را و نام توئیتر می بینم و خدا را هزاران مرتبه شکر که از دنیای کذایی مجازی نفرت داشته و دوری می کنم که مادر مفاسد همین فضای مجازی هستند مخصوصا برای جوانان کم سن و سال و افراد خام که متاسفانه اکثریت مبتلابه هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.
رهبری معظم انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
این همه پول رو میخوای چکار؟ تو دو متر قبرت ببری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینم فقط زندگیش شده پول نفس کشیدنم از مردم پول میگیره
آخرین اخبار