هم‌افزایی بین دستگاهی منجر به ایجاد تحول عظیم در شهر و استان می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای پروژه‌های عظیم نیاز به افزایش هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان و شهرستان هستیم تا بتوانیم یک تحول عظیمی ایجاد کنیم.

محمدحسین واحدیان در جلسه تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرکرد خروجی افزایش هم افزایی و همدلی مسئولان با یکدیگر را خدمت به مردم دانست و اظهارداشت: امسال بهار طبیعت و بهار رحمت با یکدیگر متقارن شده بود و امیدواریم این تقارن سبب شود بهار خدمت خوبی را برای مردم شهر رقم بزنیم.

 وی با اشاره به نهاد عمومی غیر دولتی بودن شهرداری افزود: درآمد‌های شهرداری ناشی از فعالیت شهروندان در سطح شهر است، اما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه فعالیت و سرمایه‌گذاری سخت شده بنابراین لازم است اطمینانی برقرار تا فعالیت‌ها در شهر بیشتر شود.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد با بیان اینکه شهر به اجرای پروژه‌های شاخص توسعه شهری نیاز دارد، بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه‌ها نیاز به افزایش هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان و شهرستان هستیم تا بتوانیم یک تحول عظیمی ازجمله احداث کمربندی، احداث تقاطع، پروژه‌های اقامتی و... را ایجاد کنیم.

وی گفت: درخواست داریم همه دستگاه‌ها به کمک مدیریت شهری بیایند تا بتوانیم خدمات با کیفیت ارائه و به اجرای کار‌ها سرعت دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار