اقناع سازی شهروندان در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد

فرمانده سپاه پاسداران حضرت قمربنی هاشم (ع) استان گفت: مردم اگر نسبت به مسائل آگاهی داشته باشند قطعا مدیران را همراهی و همیاری می‌کنند بنابراین توصیه می‌شود گزارش دهی به مردم و اقناع سازی آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

علی‌محمد اکبری در آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرکرد ضمن قدردانی از تلاش‌های دو ساله اظهارداشت: فراز و نشیب‌هایی در این مدت وجود داشته و شاید مردم هم ناامید شدند، اما با وجود انتخاب شهردار و اقدامات خوب در سطح شهر امید به مردم باز گردانده شد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد در شهر افزود: مردم شما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند تا مشکلاتشان را رفع کنند و مدیران مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورا نیز برای رفع موانع و مشکلات تلاش کردند، اما اجرای برخی پروژه‌ها نیاز به هزینه‌های زیاد دارد که در این راستا باید از ظرفیت بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و اعتبارات دولتی بهره‌مند شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه پاسداران حضرت قمربنی هاشم (ع) استان بیان کرد: برخی از استان‌ها نیز از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء استفاده و پروژه‌هایی را به مرحله اجرا رسانده‌اند که می‌طلبد از این ظرفیت در استان نیز استفاده شود همچنین سپاه پاسداران آمادگی دارد تا با مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف همکاری نماید.

اکبری گفت: متاسفانه در راستای استفاده از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در استان به خوبی عمل نشده و سرمایه‌گذار در بروکراسی اداری می‌ماند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز شهرکرد ادامه داد: این روز باید روزی برای انسجام بخشی بین قومیت‌های مختلف ساکن در شهرکرد باشد و از ظرفیت مردم در اجرای برنامه‌ها استفاده شود.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت قمربنی هاشم (ع) استان تصریح کرد: وجود کمیسیون‌های تخصصی در شورا نشان از اهمیت والای شورا دارد که مسائل را به صورت تخصصی بررسی و رفع می‌کنند.

 اکبری اقناع سازی و گزارش‌دهی به مردم را ضروری عنوان کرد و گفت: مردم اگر نسبت به مسائل آگاهی داشته باشند قطعا مدیران را همراهی و همیاری می‌کنند بنابراین توصیه می‌شود گزارش دهی به مردم و اقناع سازی آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار