لیدر‌های شبکه جوانان محلات در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) + فیلم

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه بابلسر، یک شبکه مرتبط با گروهک منافقین را در کشف و متلاشی کردند.

 

مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر گفت: این گروه تحت شبکه‌ای با عنوان جوانان محلات بابلسر با هدف فریب و جذب جوانان و نوجوانان و وعده واهی مهاجرت به خارج از کشور در حال فعالیت بودند.

او افزود: این شبکه از ابتدای اغتشاشات به دنبال تهیه محتوا برای رسانه‌های معاند و جذب جوانان و نوجوانان با وعده واهی پناهندگی به خارج از کشور بود که با اجرای عملیات‌های پیچیده و اقدامات فنی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: لیدر‌های دستگیر شده ارتباط مستقیم با خارج از کشور داشتند و در این ارتباطات اقدامات ضدامنیتی زیادی را انجام می‌دادند که روز گذشته با حکم مقام قضایی دستگیر شده و صفحات آنان مسدود شد.

بازوند از راه اندازی سامانه "راصد ۱" توسط سپاه بابلسر برای مقابله با فساد اقتصادی و ثبت گزارشات مردمی، توسط سپاه بابلسر خبرداد و گفت: مردم با ثبت گزارش تخلف و مستندات در این سامانه می‌توانند یاری‌گر پاسداران گمنام امام زمان (عج) در مقابله با فساد باشند.

او افزود: این سامانه قابلیت درج خبر را دارد و مردم می‌توانند عکس سند را به صورت فیلم و موقعیت مکانی ارسال کنند.

فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد سامانه "راصد ۱" با هدف مبارزه با انواع مفاسد اقتصادی، مانند رشوه، اختلاس، رانت و پولشویی امروز راه اندازی و نشانی آن هم به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
نباید به مزدوران دشمن رحم کرد و در دم جان نجس شان را گرفت.مهلت به این قوم جز پشیمانی و خسارتهای جبران ناپذیر چیزی دیگری برای ملت ایران به بار نمی آورد.منظورم با قضات ترسو و بی لیاقت قوه قضائیه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ماشاءالله به پاسداران گمنام امام زمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بیشرف های کانال ها و پیج هایی که در مناطق کردنشین برای اهانت به نیروهای بسیجی محلی فعال هستند رو هم مورد عنایت قرار بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت نفرین وقهر و غضب خدا بر منافقین، وکمله،و دمکرات وفرقه ها و داعشی هاوتکفیری ها و موساد همه زنده و هم مرده شون .