تماس بیش از ۱۶ هزار نفر با مرکز عملیاتی ۱۱۰ یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در فروردین امسال مردم ۱۶ هزار و ۶۲۶ تماس عملیاتی با ماموران شهرستان یزد داشته اند.

سرهنگ سعیدزینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم برای خدمت رسانی به شهروندان است.
 
او تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم، پایه گذاری شده و در اختیار اپراتور‌ها و ماموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو احسن از آن پاسداری شود.

سرهنگ زینلی ادامه داد: اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اخبار و درخواست‌های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت‌های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می‌دهند و این ماموران با حضور بموقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می‌رسانند.

او افزود: در فروردین امسال مردم شهرستان یزد ۱۶ هزار و ۶۲۶ تماس عملیاتی با عوامل شهرستان داشته اند که ماموران نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در خاتمه با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ سریع‌ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.