مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

پروژه‌های راهسازی محور ایلام- مهران برای اربعین تکمیل می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه‌های راهسازی محور ایلام- مهران برای حضور زائران اربعین خبر داد.

فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام امروز در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: طرح‌های بزرگ راهسازی در استان فعال هستند که با توجه به در پیش بودن اربعین هم اکنون تمرکز راه و شهرسازی استان به تکمیل بزرگراه ایلام- مهران معطوف شده و پیگیر پرداخت مطالبات پیمانکاران این مسیر و تأمین اعتبار تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

وی تکمیل تونل‌های اول و دوم و مسیر بعد از تونل دوم و تثبیت قطعه رانشی محدوده تقاطع روستای ماربره و راهسازی قطعه برگشت منطقه کنجانچم را از پروژه‌های باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران برشمرد و افزود: لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوارها) تونل اول محور ایلام- مهران که طول آن ۸۴۰ متر است آغاز شده و در تلاش هستیم تا اربعین در صورت تأمین اعتبار عملیات لاینینگ این تونل به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در ادامه به اتمام لاینینگ تونل دوم راه کربلا به طول ۷۴۰ متر اشاره و بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار مشغول احداث جداول هدایت آب و عملیات زیر سازی و رو سازی مسیر داخل تونل و راه‌های طرفین آن است و در قطعه رانشی نیز در حال تثبیت رانش زمین در منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.