برنامه‌ای برای خلاصه کردن مقالات، مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت Artifact، برنامه‌ای خبری راه اندازی کرده که با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهد مقالات خود را خلاصه کنند.

کاربران می‌توانند با کلیک بر روی نماد "Aa" در منوی بالا و سپس روی "Summary" مقالات خود را خلاصه کنند. جالب اینجا است که این اپلیکیشن گزینه‌های مختلفی مانند ایجاد خلاصه با استفاده از ایموجی‌ها، نوشتن آن به شعر، نوشتن آن به سبک نسل جوان یا ساده‌سازی آن تا سطح پایین را ارائه می‌کند.

این شرکت اعلام کرد که این روش‌ها بیشتر سرگرم‌کننده هستند تا مفید، و می‌توانند نتایج جالبی داشته باشند. بر اساس گزارش ها، Artifact از فناوری OpenAI و API آن برای ویژگی Summary استفاده می‌کند.

این اولین بار نیست که یک شرکت از فناوری OpenAI برای خلاصه سازی استفاده می‌کند. همین ماه گذشته، موتور جست‌وجوی DuckDuckGo متمرکز بر حریم خصوصی نیز از فناوری استارت آپ مستقر در سانفرانسیسکو برای تولید مقالات از ویکی پدیا استفاده کرد.

این شرکت هنگام راه‌اندازی ویژگی جدید در یک پست وبلاگی نوشت: "ما فکر می‌کنیم این ابزار مفیدی برای درک نکات سطح بالای یک مقاله قبل از عمیق شدن در محتوا و خواندن متن کامل است. "

/////برنامه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی برای خلاصه کردن مقالات

با این حال، Artifact هشدار داده علی رغم آنکه فناوری هوش مصنوعی قوی است، اما هنوز هم در معرض خطا قرار دارد و بنابراین لازم است کاربران بررسی کنند که آیا چکیده تولید شده توسط هوش مصنوعی با مقاله اصلی مطابقت دارد یا خیر.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار