آغاز اجرای سه طرح بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های البرز

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آغاز طرح بهسازی و روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد در راه‌های این استان خبر داد.

سعید امیرانی‌زاده از اجرای طرح آسفالت حفاظتی آزادراه تهران- کرج- قزوین خبر داد و گفت: اجرای این طرح از ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز (تیر ۲۰۰) آغاز و تا پل فردیس در لاین رفت و برگشت به طول ۲۱ کیلومتر از روز شنبه، نهم اردیبهشت آغاز شده است.

او افزود: مدت اجرای طرح ۱۸ ماهه است و با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه از اجرای عملیات روکش آسفالت در محور ماهدشت- اشتهارد خبر داد و گفت: اجرای این طرح به طول ۲۶ کیلومتر در لاین رفت و برگشت از دیروز آغاز شده است.

او می‌گوید: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان اجرا می‌شود و مدت قرارداد آن ۱۲ ماهه است.

سعید امیرانی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اجرای عملیات بهسازی، روکش آسفالت و ایمن‌سازی محور قزلحصار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این طرح در مرحله تعریض و بهسازی قرار دارد و به زودی عملیات روکش آسفالت آن از حدفاصل پل راه آهن تا کیانمهر به طول ۱۲ کیلومتر در لاین رفت و برگشت آغاز خواهد شد.

او افزود: مدت قرارداد این طرح ۶ ماهه و با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در حال اجراست.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با اجرای این پروژه روکش آسفالت محور مذکور تکمیل و اقداماتی در خصوص ایمن‌سازی آن با اقداماتی از قبیل خط‌کشی، نصب تابلوعلائم ایمنی و تابلو‌های اطلاعاتی و انتظامی در محور انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار