تابلو روزشمار پروژه‌ها نصب شود

عضو شوراى شهر تهران گفت: یکی از دغدغه‌ها این است که بازه زمانی شروع پروژه‌ها و پایان آن‌ها را به اعضای شورا اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز روز ملی شورا‌ها را به اعضای شورا تبریک گفت و افزود: آقای چمران مدت زیادی را در پایه گذاری و راهبری شورا‌ها صرف کرده اند که جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

وی افزود: خیلی از مطالبی که در جلسه شورا مطرح می‌شود به دلیل دغدغه اعضای شورا و مسئولیت آن‌ها در قبال مردم است.

پیرهادی با بیان اینکه شهرداری حرکت خوبی را در شهر آغاز کرده است، گفت: یکی از دغدغه‌ها این است که بازه زمانی شروع پروژه‌ها و پایان آن‌ها را به اعضای شورا اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

وی افزود: در برخی موارد خیلی از پروژه‌ها در شهر اتمام می‌یابد، اما ما پس از بازدید از مناطق مطلع می‌شویم و باید اطلاع رسانی مناسب تری صورت پذیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دفترچه زمان بندی پروژه‌ها به اعضای شورای اسلامی شهر تهران او رسانه‌ها رایه شود، گفت: در خصوص تراموا نیز باید گفت اتفاق خوبی است، اما چه زمانی اتفاق می‌افتد؟ 

پیرهادی نوسازی تاکسی‌ها را ضروری دانست و گفت: شهردار تهران اعلام کنند که در چه بازه زمانی وچه تعداد تاکسی قرار است نوسازی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار