در فعالیت‌های ملی و مذهبی مشارکت مردم را در نظر گرفته‌ایم

در فعالیت‌های ملی و مذهبی مشارکت مردم را در نظر گرفته‌ایم معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: توجه به حوزه خانواده، مناطق محروم، توجه به حوزه بانوان و اقشار خاص، توجه به فضاسازی شهر و ... از محور‌های فعالیتی و سیاست‌هایی است که در راستای فعالیت‌های‌فرهنگی به ما ابلاغ شده است.

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد امروز در نشست  خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در راستای سیاست‌های شورای شهر و شهرداری مشهد اهدافی برای معاونت ترسیم شده است، گفت: باشگاه‌های مخاطب محور در این زمینه تشکیل شده که برای اقشار مختلف خانواده برنامه‌هایی‌دارد. باشگاه کهکشان کودکی ویژه کودکان ۲ تا ۶ سال، باشگاه جام، باشگاه ملکه و ... از جمله این باشگاه‌ها است. 

وی اظهارداشت: در زمینه توجه به مناطق پیرامونی یکی از مهمترین سیاست‌ها توزیع خدمات در این مناطق‌ است. برگزاری محافل قرآنی و برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی مناطق از جمله فعالیت‌ها در این زمینه است. پروژه بهبود و تجهیز مساجد و مسائل عمرانی‌ را در مناطق پیرامونی شهر نیز در دست داریم.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های ملی و مذهبی مشارکت مردم را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: موضوع مشارکت با تشکل‌های مردمی در برنامه‌های مناسبتی از اقدامات ما با حضور مردم است. پنج هزار پاتوق سرود در برنامه‌های ملی و مذهبی و برگزاری جشن‌های ویژه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.