کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد و شکوفایی کشور

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: روزجهانی کارگر فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت مقام والای جامعه بزرگ کارگران ایران اسلامی است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد  گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبارجهانی برای آسیب رساندن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، کارگران شریف با مساعی و زحمات شبانه روزی توانسته اند تمامی توطئه‌ها را عقیم بگذارند و در راه خودکفایی و پیشرفت اقتصادی گام بر می‌دارند.

به گفته او، کارگران زحمتکش بازوان حرکت هر جامعه به سوی رشد و تعالی هستند و می توانند با همت خود، در تحقق شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید) تأثیر به سزایی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد روز ایمنی و حمل و نقل را نیز بر پرچمداران صنعت ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و هوایی و کلیه خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت و مطرح کرد: صنعت حمل و نقل یکی از محور‌های اساسی توسعه شهری است و پیشرفت متوازن بخش حمل و نقل در تمامی حوزه‌ها و بهره برداری مناسب از آن به عنوان پیش نیاز توسعه سایر بخش‌ها به توانمند سازی اقتصاد ملی و شهری منجر می‌شود و زمینه ساز توسعه در ابعاد مختلف را فراهم می‌نماید. 

عزیزالله سیفی تأکید کرد: آموزش اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، به ویژه کودکان و نهادینه شدن فرهنگ ایمنی حمل و نقل در زندگی وظیفه خطیر و مسئولیتی برای تمامی اقشار و وظیفه‌ای بر عهده همه دستگاه‌های ذی‌ربط است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.