وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز و به ویژه فردا وزش باد شدید، رعد و برق و بارش‌های پراکنده مناطق مختلف استان را در بر می‌گیرد.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال آبگرفتگی معابر به طور موقت و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های استان به رغم کم بودن میزان بارش ها وجود دارد.

وی از هم استانی ها خواست: از توقف و تردد در کنار رودخانه ها، مسیل ها ، ساختمان های نیمه کاره و مرتفع به دلیل احتمال وقوع رعد و برق خودداری کنند.

سلطانی با بیان اینکه بر اساس شرایط جوی پیش بینی شده، هشدار زرد هواشناسی نیز صادر شده است، اظهار کرد: از اواسط هفته جاری دمای هوا در مناطق مختلف زنجان کاهش خواهد یافت و در نقاط سردسیر استان به حدود صفر و کمتر از آن نیز خواهد رسید.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان هشت و ۲۵ درجه، خرمدره ۱۱ و ۲۷ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۹ درجه، آببر ۲۰ و ۳۵ درجه، سلطانیه هفت و ۲۵ درجه، قیدار هشت و ۲۱ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.