کشف محموله قرص و شربت غیر مجاز در اراک

۲ نفر در رابطه با کشف محموله قرص و شربت غیر مجاز در اراک دستگیر شدند.


مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی  با کشف حدود ۷ هزار عدد قرص و ۱۸ هزار گرم شربت غیر مجاز کشف ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
 
 سرهنگ حسین شمسایی فرد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان اراک اقدام به توزیع و فروش قرص و شربت متادون غیر مجاز می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت. 

سرهنگ شمسایی فرد افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند. 

او با اشاره به اینکه در تحقیقات مأموران مشخص شد که متهم قصد انتقال مقادیری قرص و شربت غیر مجاز از تهران و توزیع آن را دارد اضافه کرد: مأموران خودرو متهم را در ورودی شهر اراک شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد ۶ هزار و ۸۸۰ عدد قرص و ۱۸ هزار گرم شربت غیر مجاز کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان این که ۲ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تأکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیتی که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار دهد برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.