سقوط ۳۰ اصله درخت در اصفهان بر اثر تندباد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای ۳۰ اصله درخت در مناطق شرق و مرکزی استان اصفهان سقوط کرد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در روز‌های گذشته منجر به سقوط ۲۰ تابلو تبلیغاتی و جاده‌ای در اصفهان شده است.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به فعالیت سامانه بدون رطوبت و وزش طوفان لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در اواخر هفته گذشته در سطح استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی افزود: فعالیت این سامانه در شهرستان‌های نائین، انارک، جندق، خوروبیابانک، اردستان و به ویژه مناطق شمالی، جنوبی و غرب استان با وزش تندباد همراه بوده است.


او با بیان اینکه تیم‌های امدادی در جاده‌های استان در حال آماده باش هستند، گفت: احتیاط در سفر‌های داخل و برون‌شهری، تمهیدات لازم برای حفظ گلخانه‌ها، محصولات کشاورزی به ویژه در مسیر‌های تندباد خیز و گردوغبار، توقف فعالیت‌ها در فضای باز، اتراق دامداران در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق چرای دام و ممنوعیت کوهنوردی اطلاع‌رسانی و توصیه شده است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: در شهرستان‌های نائین، کاشان، نطنز، اردستان، آران و بیدگل، برخوار، خوروبیابانک و اصفهان در مجاورت کویر مرکزی ایران قرار دارند، اقدامات بیابان‌زدایی هر ساله به منظور تشکیل شن‌های روان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.