افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت : بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته هلال‌احمر در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود .

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته هلال‌احمر در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود گفت : پایگاه جاده‌ای هرسین و صحنه، مرکز دندان‌پزشکی و مرکز بینایی‌سنجی در کرمانشاه و مرکز فیزیوتراپی در شهرستان اسلام‌آبادغرب از جمله این پروژه‌ها است.

محمدباقر محمدی گفت: احداث پایگاه جاده‌ای هرسین در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با ۲۵۰ متر زیربنا را مجتمع جهان فولاد و آقای شکری به صورت ۱۰۰ درصد با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان می‌سازند و پایگاه جاده‌ای شهرستان صحنه هم از محل اعتبارات استانی و ملی به مبلغ ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز دندان پزشکی و مرکز بینایی سنجی هلال احمر کرمانشاه هرکدام با اعتبار ۶ میلیارد تومان ساخته شده و در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت افزود: مرکز فیزیوتراپی شهرستان اسلام آبادغرب هم با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان برای ارائه خدمت به مردم آماده می‌شود.

برگزاری همایش استانی با حضور ۶۰۰ نفر از امدادگران و تجلیل از نفرات برتر، سرکشی از خانواده شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در هفته هلال احمر بود که آقای محمدی به آن‌ها اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار