۴۱۰ میلیارد ریال به اینترنت و ارتباطات چاروسا اختصاص یافت

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد ۴۱۰ میلیارد تومان طرح در زمینه ارتباطات و اینترنت در بخش چاروسا اجرا می‌شود.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه چاروسا از ظرفیت‌های بالایی در زمینه نیروی انسانی برخوردار است، اما مشکلاتی زیرساختی در حوزه اینترنت و ارتباطات دارد گفت: مشکل اینترنت در روستای گراب، المور، روستای بیسیدون و خروجی قلعه رئیسی به دهدشت و جاده ادرج وجود دارد.
 
ایزدخواه خواستار رفع مشکل اینترنت در نقاط کور بخش چاروسا شد و گفت: راه اندازی سیستم اف تی تی می‌تواند کمک شایانی برای نسل جدید ارتباطات باشد که امیدواریم در این منطقه هم راه اندازی شود.
 
رادمنش مدیرکل فناوری اطلاعات استان در این نشست یادآور شد: طرح روستای گراب با اعتبار شش میلیارد تومان در حال اجرا است و در سفر رئیس جمهور به استان طرح جدیدی در چاروسا اجرا می شود.
 
رادمنش با بیان اینکه طرح چاهگرگی و سرآسیاب با اعتبار شش میلیارد تومان آغاز می شود افزود: ۱۶سایت همراه اول و ۹۰کیلومتر فیبر نوری در بخش چاروسا وجود دارد و رفع آنتن دهی در نقاط کور سطح شهر به عهده مخابرات است که با تامین باطری پشیتبان باید این مشکل برطرف شود.
 
او گفت: در حال رایزنی با سرمایه گذار هستیم تا سیستم اف تی اچ را را جایگزین اف تی تی کنیم و با اجرای این طرح مشکل آنتن دهی و اینترنت روستاها و شهرهای کوچک برطرف می شود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.